Vanity Plate WTF?

This is either a proctologist that’s too full of himself, or someone who came out of the closet in a biiiiiiiig way.
UPDATE: From our friend TheOnlyCannoli-
Thanks man, that’s so funny it hurts.

Source: [Vanity Plates: Creepiness in 8 Characters or Less]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The maximum upload file size: 64 MB. You can upload: image, audio, video. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here

23 responses to “Vanity Plate WTF?”

  1. Maymar Avatar

    I presume the 1 means he's not Louisiana's only BUTGOD. Props on multiple deities, I guess.

    1. StrollingPlayer Avatar

      Yeah, I'm number six, for example.

  2. smokyburnout Avatar

    I wonder if there's a BUTGODS plate out there somewhere. Though, I guess it would be hard for people to tell if it meant Butt Goddess or if there were simply multiple Butt Gods.

  3. muthalovin Avatar

    Okay, for the sake of argument, lets gloss over the B and the D. That leaves us with butgod1 UTGO1. Now, this is a Louisiana plate, so they probably are not UT fans, so, um, yeah, I got nothing guys. hehe, butgod

  4. Jo_Schmo Avatar

    I saw a good one not too long ago, it said RHINODR. I wanted to shake his had for his choice of AWD winter car, 3000gt VR4 but then thought better of it.

  5. Alff Avatar

    Either of these would work best on a Probe.

    1. Jo_Schmo Avatar

      Oh crap! I sense a round of THE ANAL CAR GAME coming on…

      1. superbadd75 Avatar

        How about the Ford Rump Ranger?

      2. Alff Avatar

        I just got home from work and parked my Anal Legacy next to my Anal Spider (time to call the exterminator). Out in the driveway sits the Anal Caravan (ouch!), parked in front of the Anal Ram (double ouch!).

        1. FuzzyPlushroom Avatar

          Yeah, outside of some VWs, northern-European cars don't tend to work very well for this game.

    2. Maymar Avatar

      I have an Anal Accent, my parents rock a whole Anal Sonata.

  6. CptSevere Avatar

    When I was a little kid, living in New Hampshire while the stepdad was getting his MBA at Tuck school at Dartmouth, the '71 VW had AYUH and the '71 Datsun 510 wagon had NOSUH. I dunno, as a kid I thought it was funny, but now it's kinda lame. However, this was maybe 1973 and you didn't see too many vanity plates around back then.

    1. FuzzyPlushroom Avatar

      No, I'm still amused! Hmm…

  7. Yvette Clarke Avatar

    Thanks so very much for publishing this.

  8. matt Avatar
    matt

    There is a divorcy round town that drives a hummer WAS HIS . oh ya she's hot too, to hot to touch lol.

%d bloggers like this: